Teaching model based on competencies: Brief review and practical application in anesthesia for thoracic surgery


Por: Navarro-Martinez, J, Cuesta-Montero, P, Ferrero-Coloma, C, Galiana-Ivars, M, Stodel, E and Errando, C

Publicada: 1 jun 2018
Resumen:


Filiaciones:
:
 Hosp Gen Univ Alicante, Serv Anestesiol, Alicante, Spain

 Hosp Gen Univ Alicante, Unidad Cuidados Intens Quirurg, Alicante, Spain

Cuesta-Montero, P:
 Cornplejo Hosp Gen Univ Albacete, Serv Anestesiol, Albacete, Spain

 Cornplejo Hosp Gen Univ Albacete, Unidad Reanimac, Albacete, Spain

:
 Hosp Gen Univ Alicante, Serv Anestesiol, Alicante, Spain

 Hosp Gen Univ Alicante, Unidad Cuidados Intens Quirurg, Alicante, Spain

:
 Hosp Gen Univ Alicante, Serv Anestesiol, Alicante, Spain

 Hosp Gen Univ Alicante, Unidad Cuidados Intens Quirurg, Alicante, Spain

Stodel, E:
 Learning 4 Excellence, Ottawa, ON, Canada

Errando, C:
 Consorcio Hosp Gen Univ Valencia, Direcc Med Serv Quirurg, Valencia, Spain
ISSN: 00349356





Revista Espanola de Anestesiologia y Reanimacion
Editorial
Ediciones Doyma S.A., PO BOX 211, 1000 AE AMSTERDAM, NETHERLANDS, España
Tipo de documento: Review
Volumen: 65 Número: 6
Páginas: 335-342
WOS Id: 000447415800006
ID de PubMed: 29580653

MÉTRICAS